duminică, 8 noiembrie 2009

Amintiri...


Multe s-au schimbat de cand nu am mai scris pe acest scump blogg....mi-era dor sa te deschid... :) Viatza mea a luat o intorsatura destul de mare....traiesc intr-un alt mediu...mi-e dor de prietenii ce i-am lasat akolo....stii tu unde...:( am prieteni adevarati si aici...dar o parte din inima mea e acolo cu voi....prieteni scumpi...mi-e dor de vooi...imi lipsiti mult...BUBU mi-e dor de povestile noastre....:(si de tot ceea ce inseamni TU...:( te iubesc...MITZY...dupa 11 ani...tot prietena mea care ma asculta si ma intelege ai ramas si vei ramane mereu....:( te iubesc...SORINA...discutiile noastre de Kurt Cobain, chitara,etc...le simt lipsa....:(dar tie si mai mult:((..besc...MIKY...zambareatza mea.... :)ma faceai mereu sa zambesc...ROBERT...pupaciosu lumii...:)PASQ...nu o sa uit ziua mea de nastere knd ai venit cu atata drag....mersi...:)RATZA....singura ratza cu care ma inteleg....:)GEAMINI;))...rasul vostru colorat...:))...si asta imi lipseste mult...ALEX...tacutu meu colegutz de banca...:P YOYO...povestile nostre funny....;))DANY...colegutzu meu care statea aprope de mine...:(ADE...ascultarea noastra la mate....frik aia pe kre o aveam noi 2 la orele de mate... :)TEO,SORANA..inteligentii..mereu stiati tot…:):)VICTOR...colegutzu meu q ochii albastriiiiii.... :);))TUDOR…baiatul intelegator…:)CERA....ALINA..mi-e dor de voi.. :(HARRY…cu ”vrajile lui”...ALEXANDRA…tacuta din banca doua….:)…chiar va simt lipsa….:( de abia astept sa va vad!!....:*:*:*:*:*>:D<>:):X